Бельгійський уряд розпочав антимігрантську рекламну кампанію

У Бельгії в соціальних мережах та ЗМІ набирає обертів нова кампанія, націлена на скорочення міграційної хвилі в країну. Уряд виділив кошти на спеціальну рекламу, аби розповісти потенційним прохачам притулку про небезпеки нелегальної міграції. Акцент робиться на розвінчанні міфів про "соціально справедливі" закони Євросоюзу та "обов'язкове надання житла", які поширюють перевізники нелегалів.

Величезний ринок нелегальної міграції вимагає потужної реклами! Саме тому в Африці та Азії підприємливі ділки розповідають майбутнім біженцям про "золоті гори", які отримає кожен, хто добереться до європейського узбережжя. Все, що треба, аби безкоштовно отримати будинок, жінок і гроші — заплатити 10 тис. євро за квиток і не потонути в морі на шляху до мрії. З метою спростування цієї брехливої схеми, бельгійський королівський імміграційний департамент вже запровадив схожу антикампанію. Мігранти з ісламських країн (від Мавританії до Іраку) стали першими, на кому випробували соціальну рекламу з повернення на батьківщину.

У той же самий час прихильники відкритих кордонів та міграційні лобісти розкритикували урядову ініціативу. На думку грантожерів, вона істотно не фокусується на проблемах і складнощах міграції, а отже, може відлякати прохачів притулку. Крім того, захисники політики мультикультуралізму наголошують, що урядова кампанія з припинення міграції суперечить законам про багатонаціональну Бельгію, тому її негайно варто скасувати. Та навряд королівський імміграційний департамент дослухається цих заяв, бо аналогічні програми вже запровадили в Німеччині, Австрії, Італії та Австралії? на які рівняється Бельгія.

 

© Калєв КОРПІНЕН